Tröstskor


Tänka sig att det vackra vädret håller i sig såpass. Helt sjukt att man kan sitta ute 11 maj och få en solbränna! Nästan så att solen tar lite väl mycket, jag har till och med blivit lite röd idag.. Jag kollar på skor för att trösta mig själv i väntan på bebis. De här ↑ fyra fina paren hittade jag på eBay. Efter
mitt senaste skofynd därifrån så känner jag mig taggad att fynda mer av det slaget :)

Vi har varit på Östra idag igen för kontroll. Hade hoppats på igångsättning, men icke sa nicke. Det var 5:e gången på kort tid som vi åkt in. Blä. Nu får det vara nog. Tydligen tyckte dom att jag skulle höra av mig imorgon igen. Då kommer jag säga att jag åker bara in igen om jag får stanna kvar. Annars kan jag lika gärna vara hemma. Jag behöver ingen doktor för att berätta för mig att bebisen är överburen. Tro mig, det har vi fattat vid det här laget. Det känns liksom, för det är jag som går med extrakilona... ;-P

Vad tycker du?
Postat av: Anonym

Stackars lilla lala ! Jag tycker också du ska se till att få bebbe snart,,, så jag kan posta presenten... ;)



Behöver för övrigt din adress ! =D



Snygga dojor ! Jag köpte massa ballerina för ett tag sen,, önskar jag kunde ha såna på bilden, men då skulle ja bli aldeles för lång,,, inte bara fördelar med att vara lång alltid !

Postat av: Lalisen

Ellen: Naw så skönt med lite medhåll i mitt gnäll :) Du skall få adressen asap. Mailar dej. Ja just det, du har sådana där lååånga spiror som man själv skulle vilja ha ;) Kram!

2008-05-12 @ 08:53:58
URL: http://lalisen.blogg.se/
Postat av: Ellen

jo,,, suck,,, men jag hade gärna haft lite kortare ibland,,,



men men,,, ibland kan man ju hitta snygga dojor till fossingarna ändå !



Fick ditt mail ! men jag skickar inget förän bebben tittat ut !

2008-05-14 @ 15:49:59
URL: http://sphynxnoja.blogg.se/

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback