Sött som socker

Skrev tidigare i veckan att jag fyndat ett par söta örhängen. Här har ni dem! Har tittat på dem ett tag, men aldrig fått tummen ur att beställa dem. Nu såldes dom för snälla 14 kronor hos Zylber, så jag var ju bara tvungen. Dessutom var det fraktfritt, hihi.

Igår var vi inne på Östra för att jag fick konstigt ont i magen. Det var en smärta som vi inte skall försöka beskriva. Man kan helt enkelt inte andas. Eftersom jag har fått en släng av havandeskapsförgiftning så vill dom ha extra koll på mig... Och nej, det var inte bebis som var på G. Det här satt högre upp. Men det gick som tur är över och vi skickades hem vid halv 10-tiden. Så då vet ni var jag spenderade min kväll ;) Nu skall jag äta frukost och bara slappa hela dan.

Njut av solen!

Vad tycker du?
Postat av: Ellen

j'tte söta örhängen....



Har du börjat gå över ??? din baby nedräknare har börjat räkna uppåt ju ! eller har den flippat....





Pöss

Postat av: Lalisen

Ja, jag skulle haft i lördags. Så nu är det 40+4 idag... Men jag har så många järn i elden så det gör liksom inget ;) Men nu tar jag nog bort räknaren för den har ju fått flippet. Vill INTE gå 40 veckor TILL! Kram!

2008-05-08 @ 10:23:16
URL: http://lalisen.blogg.se/
Postat av: Ellen

haha,,, nej förstår du inte vill gå 40 v till, inte så charmig kanske !



Hoppas de kommer en bebbe snart nu då,,, Du måste sms direkt ! E så nyfiken !



Pöss & Kram

2008-05-08 @ 10:56:47
URL: http://sphynxnoja.blogg.se/

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback