Ullared på onsdag!

image1295På onsdag skall jag och två av mina syrror åka till Ullared för att shoppa loss. Har ni några tips på saker som man skall köpa där? Jag har skrivit en liten lista på saker som jag skall kolla efter. Har ni gjort några speciellt bra fynd som ni vill tipsa om?


Vad tycker du?
Postat av: Anonym

d mesta e tokbilligt där, om man har tålamodet vill säga...
hoppas du hittar ngt!

2008-03-23 @ 20:01:34
Postat av: Körsbäret Kihl

Jag åkte utan lista och hittade massor! Tror det kan vara svårt att försöka leta efter nåt när det är så mkt folk... Fast det var lagom med folk då jag var där...den 19e... Men runt lön och barnbidrag får ni räkna med trängsel :P Men kul att shoppa loss :) Anna va där och köpte en hel del barnkläder bland annat... tror hennes nota gick på ca 5000 :) Hennes man blev inte glad, men det blev barnen som fick mycket hihi. Kram ;)

Postat av: Paulina

Vi brukar åka till Ullared en gång per år, riktigt kul att fynda. Jag fyndade t.e.x ett par skitsnygga jeans för 159kr som jag använder väldigt mycket.
Kolla gärna in allt jag köpt här, fast de är från i somras.

http://paulinasintressen.blogg.se/1185642312_storshopping_35_saker.html#comment

KRAM

2008-03-23 @ 20:06:59
URL: http://paulinasintressen.blogg.se
Postat av: mehla

Skippa listan och bara gå runt och titta:) Det är då man hittar de bästa fynden..

2008-03-24 @ 11:05:17
Postat av: Lalisen

Anonym: Ja tålamod var det ja ;)

Körsbäret Kihl: Ja just det. 26:e är väl inte världens bästa datum. Men det enda som passade alla. Tyra skall med också. Hon har ju lov ^^

Paulina: Mycket fint du fick tag i där =)

Mehla: Njae listan är mer till för om jag skulle bli glömsk mitt bland alla folk och inte veta varken ut eller in liksom, hehe. Inget som jag MÅSTE ha direkt.... :)

2008-03-24 @ 17:06:46
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback