Purple

image1267
Den här söta
klänningen har precis kommit in hos Ellos. Perfekt sommarklänning och som man både kan klä upp och ner. T.ex. dra på sig över bikinini. Priset är lika käckt det: 99:- och den är i ren bomull. Eftersom det gärna får vara mönster i år och gärna blommigt dessutom så kan man ju kompensera det genom en klatschig väska. Tyckte rosväskan från Accessorize var helt underbar :)

Klänning 99:- Ellos
Väska 40£ Accessorize
Örhängen 20£ Accessorize
Kilklackar 40£ TopShop
Kofta 149:- H&M
Solisar 79:50:- H&M

Nu skall det ätas frukost sen blir det lite städning och efter det skall jag ner till centrum å handla lite mat! Ha en fin dag!

Vad tycker du?
Postat av: svärmor

Den var jättesöt den lila klänningen tror du jag skulle passa i den? Ha en bra dag min duktiga och goa svärdotter sköt om alla tre. Kram

2008-03-11 @ 11:02:48
Postat av: Amanda

Väskan var riktigt söt! Och vad gäller Essie berättade en läsare att frakten blev ca 60 kr för fyra lack när hon beställde! =)

Postat av: Christin

Vad mycket fint på en gång! :) Den lila klänningen är jättefin, bra å ha en varm sommardag, ska kika på den hos Ellos.

2008-03-11 @ 20:50:58
URL: http://christinsshopping.blogg.se
Postat av: Lalisen

Svärmor: Jajjemän, kan se dig strutta runt i den vid erat sommartorp ;) Tack, va gullig du é :)

Amanda: Va bra, då vet man det! Tack. Får nog bli en beställning därifrån snart då :)

Christin: Hihi, ja massa fint :)

2008-03-11 @ 23:13:05
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback