Perfect

image1284
Jag blev kär i den här vita
blusen som kommit in hos La Redoute. Så söt och lite sådär hippiechic. Snyggt och enkelt till jeans :)

Blus 279:- La Redoute
Jeans 298:- H&M
Väska 35£ Accessorize
Tygskor 199:- Din Sko
Armband 6£ Accessorize

Idag har det varit full rulle hela dan. Först sovit ut :) Sen till barnmorskan och allt såg lika bra ut som vanligt. Svärmors farhåga om att jag skulle få en jättebebis verkar inte besannas, haha. Jag följer kurvan. Sen passade jag en av mina syskonbarn. Vi såg Barbie och Pegasus förtrollning. Orotligt givande film verkligen ;) Efter det tog jag och min gravida väninna en sväng ner till Backaplan och shoppade loss litegranna. Bildbevis på det kommer imorgon!

Imorgon startar operation packning här hemma. Jag tror jag skall börja redan nu. Är alldeles för uppvarvad för att kunna sova just nu ändå. Jag tror jag skall ge mig på linneskåpet med alla handdukar och tjafs! Wohoo, here I come!

NATTI!

Vad tycker du?
Postat av: Lina

Oj vilken snygg outfit du plockat ihop! Jag skulle kunna ta alltihop :) Du har då bra smak!

Postat av: Lalisen

Lina: Va snäll du e =)

2008-03-20 @ 11:09:36
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: svärmor

jag menade inte en stor 4-5kg baby utan en normal på c.a 3,5 kg det är inte vikten som är avgörande utan huvudomfånget om det är stort eller normalt.Det var aldrig mening att skrämma dig, det vill jag absolut inte det är ju mina, mammas pappas och svärfars gener du bär på och då blir det en jättelagom och jättesöt liten baby som vi alla längtar efter. Kram på dig hjärtat och ha en bra och skön helg.

2008-03-21 @ 08:55:18
Postat av: Lalisen

Svärmor: Hihi, du é för gullig :-D Ha det fint ni med. Robert kommer upp på måndag. Är du hemma också? Isf kan jag hänga med upp.

2008-03-21 @ 12:02:03
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback