Naglar och mat

image1265Jag läste på Amandas blogg för några dar sen att man kan hitta Essies lack som vanligtvis brukar ligga på runt 110:- här i Sverige på hemsidan Head2Toe för bara 3:50$ styck! Snacka om fynd :) Undra om man vågar beställa därifrån. Jag klurar på hur mycket frakten kan tänkas bli bara... ?

Jag tänkte vara lite huslig och planera lite middagar inför den här veckan. Blir liksom mer ordentligt och nyttigt då. Så nu söker jag inspiration i kokböcker och på nätet. Försöker föra in lite nya vanor här hemma. En av dem är att försöka äta fisk 1 ggn/vecka. Den här veckan skall jag försöka mig på rödtunga. Wish me luck ;)

Nu blir det till å slappa framför tv:n med kokböckerna.

Haha, fräsch rubrik jag valde. Hoppas aldrig att jag skulle råka hitta nån nagel i min mat. Euh...

Vad tycker du?
Postat av: Lina

Det är bra det där med att planera middagar i förväg, synd att jag och kärleken min är så dåliga på det. Rödtunga lät avancerat! Önskar dig en trevlig vecka och lycka till i köket :)

Postat av: Christin

Det låter ju jättebra! Annars tycker jag att de är lite dyra men jag har hört att de sitter bra och så kommer de i sånna fina vårfärger, vill ha det rosa näst längst upp på bilden :)

2008-03-10 @ 21:47:09
URL: http://christinsshopping.blogg.se
Postat av: Lalisen

Lina: Vi brukar också vara dåliga på det, men skall skärpa oss :) Tack, hoppas din vecka blir bra den med :D

Christin: Ja det rosa är en av mina favoriter också :)
Tror det får bli en beställning sen...

2008-03-11 @ 23:14:40
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Bredemelisa

Very nice site. Will sure visit again.

2010-03-02 @ 14:13:45
URL: http://bredemelisa.3steps.com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback