Jordnära

image1321
Jag fick en sån lust att göra ett collage i naturtoner när jag såg den söta cardiganen från Indiska! Så söt med klädda knappar och små fickor. Jag önskar att jag hade passat bättre i beige, för det kan vara väldigt fräscht faktiskt.

Cardigan 329:- Indiska
Linne 69:50:- H&M
Träörhängen 54,50:- Asos
Armband 49:50:-H&M
Väska 971:- Miss Sixty/Asos.com
Byxor 40£ Monsoon

Idag släpar jag mest runt här hemma. Håller på att måla om överdelen till skötbordet nu. Blir super. Igår var jag även en sväng till Ikea och köpte lite korgar som jag håller på att måla om i samma färg. Supermatchat och gulligt. Kort kommer när det är klart!

Vad tycker du?
Postat av: Rosendahl

gryym blogg!!

Postat av: Desirée

Fint collage!
Beiget är fint, men jag blir så blek i det.. Kanske beiga byxor isf, de från Monsoon var väldigt fina. :)

2008-04-01 @ 16:04:12
URL: http://desires.blogg.se/
Postat av: Lalisen

Rosendahl: Tack :DD

Desirée: Tack :) Ja beige är en väldigt svår färg!

2008-04-01 @ 17:40:09
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback