Guld är inte allt som glimmar

image1279
Idag slår jag ett slag för den här söta blusen som nu finns hos H&M. Klämde och kände på den lite i butik och den är definitvt värd sina 98 kronor. I ren bomull och småblommigt - perfekt! Den grå varianten är riktigt fräsch den med. Men man kan inte låta bli att bli lite glad när man ser den här gula :)

Blus 98:- H&M
Kjol 249:- Lindex
Örhängen 19:50:- H&M
Skor 399:- Björn Borg/Ellos
Väska 299:- Lindex

Ikväll blir det melodifestival för hela slanten. Skall göra en god pizza som vi kan smaska på och så får det bli lite chips. Mmm det var länge sen jag åt chips med dip *smask* Jag hoppas på att Sanna Nielsen vinner ikväll. Otroligt stark röst och en superbra låt. Hon fyller upp hela scenen trots att hon är själv! Vem håller ni på?


Vad tycker du?
Postat av: Maddepaddan

Jag höll också på Sandra :) Gillade låten direkt! Så ska det ju vara om det är en bra låt ;) Hmm...hon fick ju folkets röst...så förstår inte att Perelli gick vidare :S borde va folkets röst som gäller! Bort med juryn! Snygg sko på nästa inlägg :) så hälig nyans! Synd att jag inte diggar kilklack... Nu ska här snart åkas till Arvika :) Kram

Postat av: Johannes

Maddepaddan: Du borde väl gilla "Kil-klack"...

2008-03-16 @ 20:14:38
Postat av: Maddepaddan

Johannes: Inte den sortens "kil" ;) hmm... :P

2008-03-16 @ 23:14:58
URL: http://imadde.blogg.se
Postat av: Hallvardkjersti

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2010-05-11 @ 10:20:42
URL: http://hallvardkjersti.3steps.com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback