Shabby chic

Min svärmor tipsade mig om en säljare på Tradera som säljer nya kläder som hon tar in från USA. Jag kollade in på hennes auktioner och hittade den superfina blusen som ni ser till höger. Söt i Shabby Chic-stil :) Jag gillar speciellt nederkanten på den.

Nu är vi (suprise suprise) hos svärföräldrarna igen och hälsar på. Haha, man kan tro att vi har flyttat hit. Jaja, man får ju passa på nu när R är ledig och Theo är liten. Dom vill ju träffa sitt barnbarn också ;)

Idag var vi på BVC för vägning och mätning. Duktiga lilla A-barnet (fniss) hade gått upp ett halvt kilo på två veckor! Nu börjar det bli riktigt roligt för han ler och skrattar redan mot oss. Lilla godingen kan få för sig att ligga och snacka med mig mitt i natten när det är dags för mat... mindre uppskattat vid sådana stunder, men man kan inte låta bli att le tillbaka :)

Nu känner jag mig lite som nedan och skall snart dra mig mot sängen :) Den nyinköpta, uppblåsbara som svärmor köpt för våran skull. Det ni! Hoppas den går att sova i och att vi inte vaknar nere på golvet ;-P Nattinatt!


Vad tycker du?
Postat av: Ellen

skoj, ska kolla in den säljaren,,,



Fast för tillfället har det enda jag behövt varit en ny kläning till s-komsten i sommar,, och vips igår så köpte Ted en ny kläning till mig i present,,, tusen pussar på mannen min som är så snäll ! =D



Vi har också införskaffat en uppblåsbar säng om vi får gäster,,, mycket bra att ha !


Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback