Uppdatering och postorderkataloger

Helu allihopa!

Vilka dagar i solen som vi har! Helt sjukt! Att man kan bli lika brun här som när man åker till Spanien. Det är en ny upplevelse för mig, haha. Tyvärr är inte Theo lika begeistrad i värmen. Stackarn. Men jag skall erkänna att det är väldigt trevligt att vara mammaledig nu när det är så fint väder. Inte fel alls.

Vad har hänt här på sistone då? I fredags var jag på min butikschefs bröllop på Nääs slott för att hon ville att jag skulle sjunga på vigseln. Sjöng "För att du finns" (Sonja Aldéns) när dom gick in och efter vigselakten sjöng jag "Långt härifrån" (Cajsa-Stina Åkerström). Nervöst, men roligt. Sen har vi varit i Uddevalla några dagar (nähä?) och sen har syrran med familj hälsat på, vilket innebar trevlig grillning på våran underbara altan. Idag har en kompis som bor i Vänersborg varit här hela dan. Hon kom redan vid 7-tiden i morse. Trevligt med sällskap på frukosten :) Trevligt att prata ikapp och bara vara!

Katalogerna väller in från de olika postorderföretagen
och sist i raden var Gudrun Sjödéns. Ni kanske inte kommer ihåg, men förra hösten pratade jag om att jag skulle vilja ha en ullkofta i riktigt bra kvalitet. Mamma har en från Gudrun som hon haft i flera år nu och den noppar inte ett dugg och har hållt sig lika fin hela tiden. I årets höstkollektion fanns det äntligen en vanlig svart kofta. Pax för den ;) Sen så hittade jag en helt underbar regnjacka som har mitt namn skrivet på sig:



Visst är den underbar? Jag gillar modellen på den, jättesöt :) Får nog dra med mamma in till Gbg nån dag när de släppt kollektionen i butik så att man får klämma och känna lite på jackan...

Nattinatti!

Bild: Gudrun Sjödén

Vad tycker du?
Postat av: Ellen

va skoj,, vi ska också komma och terra er snart,, ska bara få tummen ur först !

Postat av: Lalisen

Ellen: Tycker jag verkligen att ni får göra!!! :-D

2008-07-31 @ 00:00:26
URL: http://lalisen.blogg.se/
Postat av: sara

åh vad gullig! jag som är ute efter en mönstrad regnjacka!

2008-08-04 @ 17:16:55
URL: http://fuckyouimcute.blogg.se/

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback