Phew

Ja jag säger då det. Fjärde flytten på 3 månaders tid som man är med om! Alltså, vi har inte flyttat så många gånger men vi va en av de fyra i alla fall. Den här gången är det en av syrrorna som skall flytta och bli granne med oss. Jag har inte kunna hjälpa till så jättemycket av förklarliga orsaker, som stavas T-h-e-o ;) Men jag har sett till att fixa lite mat och annat smått och gott. Nu kommer sängen kännas extra skön :)

Idag tog jag ut ett H&M-paket och jag var mycket nöjd med innehållet. Bilder på det kommer imorgon! Nu får vi sova. Nattinatt!

Vad tycker du?
Postat av: Ellen

vilken av syrrorna är det som kommer ???



verkligen jobbigt att flytta,,, det var ju inte så länge sedan för oss heller,,, usch,,, nu får det allt dröja LÄNGE innan nästa flytt för vår del...

Postat av: Lalisen

Ellen: Pethra flyttar närmre oss. Vi blir grannar ;) Näe är inte heller så sugen på att flytta igen ;) blä!

2008-08-01 @ 08:07:30
URL: http://lalisen.blogg.se/
Postat av: Rayanmargit

Hi, cool site. What CMS is it?

2010-04-09 @ 13:10:07
URL: http://rayanmargit.3steps.com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback