Nästa darlingar i min garderob?


Dom här
pumpsen är ju helt underbara och den absolut största favoriten i La Redoutes höstkollektion. Och jag har faktiskt inte några bruna pumps, så de här kanske får bli nästa par till min skosamling? De andra färgerna är rätt fina de med... Tänkte göra ett litet collage med det jag hittat som var snyggt ur katalogen, men var bara tvungen att visa dem här först :)

Vi röjer och fixar här hemma idag. Vi skall åka bort några dagar, så vi är mitt uppe i packning och strykning. Tänkte även hinna med mig själv lite: tona håret, färga ögonbrynen och fixa fötterna... Hmm hur det nu skall gå till. Får bli när sötisen sover ikväll ;)

Ha en fortsatt trevlig dag allesammans!

Vad tycker du?
Postat av: Ellen

snygga,,, önskar jag kunde ha lite klack men jag blir ju som sagt för lång då.... irriterande !



När åker ni ????

Postat av: Maddepaddan

Vi va borta första helgen ;) Det var kanon! nähä :P ... ååå ja vill träffa theo igen! Han har säkert vuxit en hel del!

2008-07-16 @ 18:50:12
URL: http://imadde.blogg.se/

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback