Me likey



Hittade den här rutiga kjolen bland nyheterna hos TopShop. Inte helt fel till hösten :) Ja jag vet. Det är juli fortfarande. Men det är deppväder och känns nästan som höst ute juh. *suck* Apropå höst - nu skall jag sitta och mysa med nya La Redoute katalogen! Skall bli spännande och se om de lyckats med höstkollektionen. Återkommer med rapport... ;)

Kjol 35£ TopShop
3/4-ärms topp 79,50:- H&M
Kofta 24,90£ Forever21
Loaferpumps 24,80£ Forever21
Örhängen 3,80£ Forever21
Väska 12,80£ Forever21

Gonatt!

Vad tycker du?
Postat av: Ellen

gillar färgerna i kjolen ! läker turkos färg ! Skorna var snygga också, fast för höga klackar för att jag ska kunna ha dem !

Postat av: farmor och farfar

snygga kläder men på tal om kläder så har det kommit det ljuvligast kläder till lilleman som ligger och väntar passar nog till blivande festen tar med dem. kram från oss

2008-07-16 @ 12:18:24
Postat av: Trondagnete

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2010-05-27 @ 08:02:00
URL: http://trondagnete.3steps.com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback