Ekorrn' satt i björken


Sist vi var iUddevalla hos svärföräldrarna så passade R på att ta kort på deras lille gäst som brukar dyka upp titt som tätt utanför :) Visst är han söt? En riktig akrobat som dessutom var rätt så orädd och lät oss fota honom i lugn och ro.

Nu sover Theo och jag passar på att få lite ensamtid, hehe. Imorgon skall jag lägga upp den
vita kjolen som jag köpte på La Redoutes rea. Såg att de hade sänkt den ännu mer nu. 85 kr och i 100% linne och dessutom riktigt snygg modell, (fast lite för lång för en kortis som jag) kanske man skulle passa på och köpa en till i nån annan färg? Hmmm. Fast det jag egentligen behöver är byxor. Fast det är så rysligt tråkigt att köpa! Önskar att jag kunde hitta ett par riktigt snygga jeans som satt som gjutet. Kommer ihåg att jag hade ett par Lee "Felton" när jag var typ 17 eller 18. DET var riktiga jeans det. Såå snygga. Jag hade dem i ur och skur ända tills jag hade slitit upp dem totalt. Haha.

Nattinatt!

Vad tycker du?
Postat av: Ellen

vilken gulle korre,,,, kommer du ihår jag kallade dig för ekorren innan ! haha,,,,

Postat av: Dress Like a Princess

Så söt :)

2008-07-14 @ 20:44:54
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback