Dela på frakt hos Asos?

Jag gör en intern efterlysning på nån som vill dela på frakten med mig hos Asos, hehe. Jag har hittat de underbara pumpsen som jag bloggade om för ett tag sedan på rean för bara 90 kronor. Men de elakingarna tar 200 spänn i frakt.. Kanske Maddepaddan eller Ellen hittar något på Asos rea? ;) *fjäsk fjäsk* Annars får jag väl skippa det eller bita i det sura äpplet , fast då har man ju missat poängen med att det var rea när frakten kostar mer än skorna, haha.

Vad tycker du?
Postat av: Ellen

Har aldrig beställt därifrån, men jag kan ta en koll om jag kan tänkas hitta nått.....



jo det är underbart med en till liten kisse,, fast päls tillskott är kanske fel ord men tanke på att det är naken katter,, haha....

Postat av: Lalisen

Ellen: Vilken sötis du är :) Haha päls-bebis fniss

2008-07-31 @ 19:44:09
URL: http://lalisen.blogg.se/
Postat av: Maddepaddan

Hej kompis ;)

2008-08-06 @ 20:54:24
URL: http://imadde.blogg.se/

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback