Traderaauktioner för skoälskare

Gomorrn'! Idag är det sista visningsdagen på vår lägenhet. Skall bli så skönt när det är klart! =)

Ja man kan fynda en hel del skor på tradera. Jag har roat mig med att plocka ut några guldkorn. (Ja, jag har massa tid att slå ihjäl när man är sjuk ;] ) De flesta ligger under 50:- just nu:

Svarta läder stövlar kan man aldrig få för mycket av - strl 36
Brodyrballerinas till våren - strl 36
Söta svarta pumps med knyt - strl 36
Svarta skinnstövletter - strl 37
Guldpumps till fest - strl 38½
Otroligt snygga svarta mockapumps - strl 38
Gråa skinnstövlar - strl 38
Supersnygga svarta lackpumps - strl 39
H&M-pumps i svart lack till verkligt fyndpris - strl 39
Röda lacksandaler - man önskar att man hade strl 39½...

E-bay har också massa snyggt, men jag är en sån fegis när det gäller att handla med folk utanför Sverige. Jag blir så snurrig av alla frakter och sånt. Fast man borde väl ta sig i kragen. Där kan man göra massa fynd.

Brukar du handla på e-bay?

Vad tycker du?
Postat av: Lina

Haha, 39½ precis min storlek :) Nä, jag har faktiskt aldrig handlat på varken e-bay eller tradera. Just att beställa utanför sverige (oavsett om det är ebay eller nätbutik) så tycker jag det känns lite osäkert med tanke på frakt och tull och sådant. Ha en skön dag!

Postat av: Lalisen

Lina: ja såg jag känner med när det gäller e-bay .... :S

2008-01-10 @ 23:14:45
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback