Sista chansen!

Nu är det sista chansen ikväll att rösta på mig i tävlingen om veckans blogg. Rösta, rösta, rösta! *ler inställsamt* ;-)

Idag har jag jobbat och jag är helt slut i hela kroppen. Varor för många många tusen som plockats upp i hyllorna. Apropå hälsobutiken! Det är nog dags för ett nytt inlägg om något roligt i hud- eller hårvårdsväg därifrån. Känns som länge sedan sist. Något särskilt ni är nyfikna på??

Har massa kommentarer som jag inte svarat på. Det får bli lite senare ikväll. Later!

Vad tycker du?
Postat av: Lina

Så, nu har jag röstat på dig igen :) Jag gillar när du skiver om "hälsogrejer" så gärna mer av det! Jag skulle uppskatta tips på något bra för händerna kanske, mina blir lätt lite torra på vintern så då behövs det. Ha en skön kväll!

Postat av: Lalisen

Lina: Tack! Du é så söt! Det var ett bra tips -handcremer skall jag nog kolla upp ;)

2008-01-17 @ 21:47:32
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback