Nyshoppat!


Häromdagen tog jag en sväng in på H&M för att hitta lite nya kläder. Hade en väldigt dålig dag då jag var allt annat än glad över magen som bara växer och växer. Missförstå mig rätt nu. Jag älskar såklart det lilla livet och det är ju meningen att magen skall växa, men det är lagom kul att bära på all extra vikt och leta kläder som man känner sig fin och oklumpig i... ;) Hittade iaf den här klänningen på vanliga damavdelningen. Den är bra när jag vill vara lite finare men ändå få plats i en klänning. Gav bara 98:- för den så det var ett klipp =)

På den sista bilden ser ni ett av örhängesparen jag köpte på Guldfynds rea för typ två veckor sedan. De är riktigt tingelitangliga :)

Nu skall jag göra mat. Skall faktiskt försöka mig på att göra en egen bearnaisesås. Brukar annars köra på fuskvarianter, men idag skall jag göra mig till. Sen skall jag baka en av de absolut godaste kakorna: fudgekaka! Återkommer med bilder och recept senare...

Vad tycker du?
Postat av: Maria

Jättefin klänning! Och vilka söta örhängen:)

2008-01-20 @ 19:03:37
Postat av: delinda

snyggt tjejen =)

Postat av: Ellen

ja diggar mönstret på kläningen,,, lite psykadeliskt nästan =D

Kaka = VILL HA

2008-01-21 @ 10:13:33
URL: http://sphynxnoja.blogg.se
Postat av: Modesty Mia

Oj, ja det var sannerligen ett klipp! Supersöt klänning och vilket fantastiskt pris!! Läckra örhängen också. Lät som mumsiga saker du skulle laga till!:)

2008-01-21 @ 10:42:43
URL: http://modestymia.blogg.se
Postat av: Lalisen

Maria: Tack tack =)

delinda: Snällt du é :)

Ellen: Ja det är riktigt coolt!

Modesty mia: Tack :) ja det blev supermumsigt!!

2008-01-23 @ 20:55:33
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback