Med näbbar och klor

Click and hold to drag imageBudgivningen pågår fortfarande på vårt lilla radhus och jag måste säga att både jag och mäklaren är förvånade för det visade sig att de faktiskt bestämt sig för att slåss med näbbar och klor *elakt skratt* Inte oss emot ;) Idag skall jag jobba för första gången sen förra veckan. Segt, men skönt att få lite rutiner igen. Förkylningen vägrar dock att släppa taget. Det blir till att kurera sig så gott det går de närmaste dagarna. Skall jobba fyra på raken nu.

Den
snygga jeansklänningen från French Connection och går loss på 1083 kronor hos Asos. Söt men dyr!

Ha en bra fredag allesammans!

Vad tycker du?
Postat av: Christin

Ja en klänningen är söt den, synd att den är så dyr. Du får ha en bra fredag du också! :)

Postat av: Lina

Vad kul för er att det går så bra med budgivningen! Ha en skön helg :)

2008-01-11 @ 18:39:57
URL: http://linasfina.blogspot.com
Postat av: Maria

Vad roligt med budgivningen! *håller tummarna* för att de slåss för allt de kan:D

2008-01-11 @ 19:05:04
Postat av: Lalisen

Christin: Ja verkligen synd på priset... *suck*

Lina, Maria: Tack!! =)

2008-01-14 @ 20:14:08
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback