Det lilla extra

image1123
Min mage växer så det knakar och till helgen går jag in i 25:e veckan. Hjälp vad fort tiden har gått! Tycker det var nyss som jag berättade här på bloggen att jag var med barn...

Allt är köpt och klart nu till lillen. Bara täcke och kudde kvar, annars har vi allt annat. Jag har köpt både nytt och genom Blocket och Tradera. Man kan göra mycket fynd :) Sen har vi alla de här onödiga sakerna som vill unna sin lilla bebbe. Det lilla extra. Som den här ursöta
kudden. Man blir glad bara man ser den! Har även ett projekt som jag kommer visa upp här på bloggen. Skall nämligen förvandla en liten pall som jag haft sen jag var liten. Den skall målas om och så skall den dekoreras så att den passar in i barnrummet. Det ni!

Idag väntar jag på telefonsamtal från mäklaren *tuggar på naglarna* Då får vi veta om nån vill ha vårat radhus. Jag hoppas ju såklart att folk skall slåss med näbbar och klor så att priset skjuter i höjden ;) Men huvudsaken är att vi får sålt och man vet hur livet skall arta sig nu framåt vårkanten. Det är bara 67 dagar kvar tills jag slutar jobba. Gôtt!

Bild: Bluebox

Vad tycker du?
Postat av: Ellen

Sååå,,, Hmmm du ahr köpt allt till bebben redan,,, vad lätt du gör det för oss som tänkt köpa en present då ??? Finns det nått kvar att köpa som bebben inte redan har ??? =D

Kram

2008-01-10 @ 16:20:36
Postat av: Lina

Men vad söt! En sån vill jag också ha :) Inte för jag vet var jag skulle ha den, men den var ju söt som en sockerbit.

Postat av: Caroline.

Vi blev klar med allt till lillbebisen idag. Vi köpte de sista som var en babysitter och spjälskydd. Fast självklart finns de en massa saker som man skulle vilja ha, men som egentligen är rätt onödiga. Fast lite mer kläder blir de nog att köpa iallafall, svärmor tittade precis förbi med 4a bodysar : ) Vad har ni fått för BF datum?

2008-01-10 @ 20:03:19
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se
Postat av: Lalisen

Ellen: Muahahaha. Jag ger er en liten utmaning ;)

Lina: Ja jag vet man blir ju glad bara man ser den :D

Caroline: Va härligt när allt är i ordning. Ja det finns maaaassa onödiga saker ^^ BF 3 maj. Men hoppas självklart på tidigare :)

2008-01-10 @ 20:56:49
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: evelina

Så söt kudde ju :)

2008-01-18 @ 18:09:34
URL: http://eveelinaa91.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback