The winner takes it all - kuddfodralet!

Vinnaren i tävlingen blev Therese Wiksten! Grattis!

Det rätta svaret på frågan om vart filten kommer ifrån är: Snoffs Design. Therese motivering till vem som skulle ha vinsten och varför löd:

" Kuddfodralet skulle min systeson, som är drygt 1,5 få när dom kommer ner och hälsar på om några veckor. Jag träffar honom väldigt sällan eftersom dom bor 60 mil ifrn mig, så det vore kul att ge honom något som han kan ha99363-1162 kvar väldigt länge. Min syster hade ett favoritörngott med ferdinand när hon var liten, som fortfarande hänger kvar. Kanske kan det här kuddfodralet bli lika speciellt för honom:-) "

Fick in en hel del bidrag - alla med massa fina motiveringar. Men jag valde ut 4 av dem och lottade sedan fram vinnaren.

Maila mig din adress så skall jag se till att ett kuddfodral dyker upp i din brevlåda :)

Vad tycker du?
Postat av: Ellen

de va en bra motivering =D

grattis till therese =D

Postat av: sanna

Den ligger väl under fiskrens design? :D eller ?

http://www.barnlycka.se/group.asp?group=179&sub=196

2008-02-05 @ 17:03:59
Postat av: Lalisen

Ellen: Visst var det!

Sanna: Nej, kuddfodralet ligger under fiskrens design, men jag frågade efter filten "apa dig" ;)

2008-02-05 @ 17:39:36
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback