Söta överdelar

image1242
Jag har inte hittat så mycket snyggt hos Haléns andra säsonger, men den här säsongen har dom verkligen skärpt upp sig. Well done! säger jag bara och ger er tre exempel här ovan på det :) Den blå blusen är dessutom i 100% siden. Inte alls illa!

Blå blus 299kr ♥ Rosablommig blus 179,90kr ♥ Ljusrosa blus 199,90kr

Internt meddelande: Körsbäret Kihl! Jag har en känsla av att blusen i mitten är väldigt du? ;)

Jag sitter och smaskar på färsk ananas. Ujuj vad gott det är! Rena godiset. Egentligen borde man väl inte äta så här sent, men sen jag blev gravid så går det inte för sig att gå och lägga sig på lite halvtom mage. Det gillas inte. Antingen vaknar jag upp mitt i natten, eller så vaknar jag tidigt på morgonen och tror att jag skall dö av hunger, haha.

Natti natti allesammans!

Vad tycker du?
Postat av: Malin

Visst har de förvånansvärt mycket fint i år?! jag har faktiskt tänkt lägga en order snart.
ett minus dock är att de inte har några barnkläder så man kan beställa till lillen samtidigt.
kram

Postat av: Körsbäret Kihl

Jag fastnade direkt vid den innan jag ens läst ditt interna meddelande ;D de andra två va också fina ;) Innan jag gick in på din blogg satt jag faktiskt å spanade in haléns sida...ska kanske beställa lite grann... får se om det blir nåt rosa ;) Gillade bäddsetet från Laredoute som du bloggade om nyss... Somrigt å fint :) Men då lär väl Daniel få panik haha, gulligt e nog inte hans melodi *fniss* Aja...får se va man kan överraska lilla älsklingen med ;P

2008-02-28 @ 00:21:00
Postat av: Lalisen

Malin: Det är ju väldigt synd, för det är praktiskt att kunna ta allt från samma ställe liksom... :)

Körsbäret Kihl: Hihi, jag visste det! Ja det bäddsetet är helt underbart :) Man kan inte låta bli att le när man ser det. Asså, det kanske blir lite för sött för honom... så att han får tandvärk och inte kan sova ;)

2008-02-28 @ 22:37:31
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback