Ordning och reda - vårnytt

image1235

Nu står våren för dörren och man känner att man vill greja och fixa här hemma. Nu är det ju inte långt kvar tills vi flyttar, men jag planerar för fullt hur jag skall ha det i nya lägenheten! Nu har det kommit in massa nyttigt och onyttigt som hjälper en att hålla ordning och njuta hemma... Och man ser att den blommiga trenden även går igen i heminredningen :)

Bullformar 45:- Inreda.com
Kylskåpsmagneter (med de underbara filurerna från Fiskrens design) 79:- Bluebox
Blom-hängare 149:- Favoritsaker
Underbart blommigt bäddset 159:- La Redoute
Grönblommig kökshandduk 59:- Pluto/Favoritsaker
Stilrent och praktiskt diskställ 229:- Ikea
Bricka 159:- Favoritsaker
Tidningsställ 295:- Pluto/Favoritsaker
Blommig mugg "Nyponros" 49,50:- Indiska
Förvaringssäck 310:- Inreda.com

Själv har jag varit på Hemtex idag och fyndat. Bilder skall tas på detta ;) Och blusen som jag utlovat bild på!


Vad tycker du?
Postat av: EVELINA

där fanns det mycket fint =)


Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback