Maxiklänning - för eller emot?

99363-1225

Nå vad säger ni? Maxiklänningar - är ni för eller emot dem? Jag tycker absolut att de funkar på rätt person. Tyvärr blir det lätt att små kortisar som mig bara ser rultiga ut, men på en liiiite längre tjej och med rätt mönster så kan det bli en riktig hit! Klänningen ovan kommer ifrån
Haléns, som för övrigt gjort om sin hemsida. Jättebra tycker jag! :)

Igår slingade mamma mitt hår och klippte topparna. Det är skönt att få lite förändring... Får passa på att ta hand om mig själv lite innan bebisen kommer ;) Idag har både jag och R varit lediga. Så skönt så skönt! Jag och mamma åkte ner till Göteborg och fyndade lite saker till pappa och R på rea. Haha, var inne på MQ och köpte en slips. Men skjortan som den skulle passa till hade vi köpt på Dressman. Ändå erbjöd sig killen inne på MQ att slå in alltihop! Gulligt :) Det kallar jag sevice!

Nattinatt!

Vad tycker du?
Postat av: Körsbäret Kihl

Ne...gillar inte såna klänningar...inte på mig iaf :P ... Jag va hos frissan idag :) slingor, uppklippning å toppklippning :) Ska fixa ögonbryn å naglar i helgen :) Fast det blir hemma det :P

2008-02-22 @ 22:19:15
Postat av: Lalisen

Körsbäret Kihl: Men du är ju lång å allt så du skulle kunna bära upp en utan problemas ;) Härligt med lite makeover! Man känner sig mycket fräschare!


Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback