Lalisen testar: Goldwell Leave-in-serum Repair

image1164

Idag har jag gjort en fuktbehandling för mitt stackars permanentade hår. Kände att det var verkligen behövligt. Fick tipset om det här leave-in-serumet av expediten på Bellbox då den produkten jag hade tänkt köpa hade utgått.

Serumet är för alla hårstrukturer och det sägs så här om det: Återuppbyggande serum för torrt, slitet och skadat hår. Intensiv snabbvård för unik spänst, mjukhet och lyster.

Så här gör du: Det stod inget på förpackningen om hur det skulle användas, men jag lade i det i nytvättat handdukstorkat hår. Spred ut det så jämt jag kunde och "kramade" liksom in det.

Så här tycker jag: Eftersom jag har ett av världens absolut torraste hår just nu så ville jag verkligen ha en fuktbomb. Mitt hår är så torrt att jag kan krama in massa vanligt balsam eller inpackning och låta det torka, och det är ändå så att det syns att det är torrt. Efter att ha gjort den här kuren så var det första gången som håret utan balsam såg ut som det gör med.... Om ni förstår. Så jag är jättenöjd. Glansigt och fint blev det också. Lätt att ta i och torkar snabbt in. Det här skall jag nog försöka göra en gång i månaden tror jag!

5 av 5 möjliga!

Priser och inköpsställen: Hos frisörer och andra som säljer Goldwells produkter. Jag köpte min på
Bellbox på Allum i Partille, och där kostade den 49:-


Nu är jag sugen på att testa ett bra leave-in-balsam. Något förslag?

Vad tycker du?
Postat av: Ellen

låter bra detta !

Mitt hår hade behövt en rejäl hårkur !

Pöss

Postat av: Desirée

jag har en sådan liten flaska ligger och skräpar i en låda. Men nu måste jag ju ta fram den om den är så bra. :) Tack för tipset.

2008-02-03 @ 10:51:56
URL: http://desires.blogg.se/
Postat av: Desirée

När jag permanentade mig använde jag en hårinpackning från Kerastase, den var bra.

2008-02-03 @ 10:59:11
URL: http://desires.blogg.se/
Postat av: Lalisen

ellen: Då skall du prova den här!! =)

desirée: Klart, fram med den bara! ;) Skall kolla upp inpackningen.

2008-02-05 @ 13:08:04
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback