Jag älskar bilar och kladdkaka

Idag när jag ligger ute på motorvägen i 110 km/tim så börjar helt plötsligt varvmätaren och de andra mätarna att go nuts. Först ser jag det inte för jag var tvungen att ringa ett samtal till västtrafik för att fråga om en sak (jag vet, inte bra att prata i mobil när man kör men det var raksträcka iaf...). Lägger på kvickt och ser då att allt på intrumentpanelen börjar blinka och mätarna åka upp och ner utan kontroll. Jag hinner komma på att det kanske är dags att stanna till vid vägkanten. Detta precis innan hela bilen bara dör. Jag hinner köra in någorlunda till kanten och stod halvt om halvt på en påfart och på väggrenen. Tur att bilen inte dog när jag fortfarande var ute på vägen där folk kör som dårar!

Så, nu är jag helt sur och trött. Dagen hade börjat så bra och sen hände det här på förmiddagen. R är och hämtar den tillsammans med pappa och jag tänker göra en kladdkaka som jag  vi sen skall möla i mig oss. För det är synn om mig oss. SÅ DET SÅ!

Vad tycker du?
Postat av: Cecilia

Kladkaka är ju perfekt som tröst när det är lite synd om en:)

Postat av: mary-ann

det är verkligen jättesynd om Er, varför skulle ni köpa den bilen bara otur hela tiden. tur att du har en duktig pappa som är duktig på mercer han kan det mesta, kladdkaka är gott när man deppar.

2008-02-14 @ 11:44:38
Postat av: Lalisen

Cecilia: Jaaaa tur att det finns sånt ^^

Mary-ann: Tack kära svärmor för att du bryr dig om oss! :) Ja usch. Men tyvärr kan det vara något robert har gjort och inget fel på bilen
egentligen. Han har grejat en HEL DEL med sladdar och kablar fram och tillbaka till den där hiskeliga lådan som han har bak till stereon... Antagligen läcker det ström nånstans... jaja det ordnar sig!

2008-02-14 @ 20:57:56
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Kladdkaka är så gott!

2008-02-14 @ 21:55:39
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: sara

Usch fy vad obehagligt! Vilken tur att du hann svänga in till vägkanten.

2008-02-15 @ 12:07:57
URL: http://www.micasa-sara.blogspot.com
Postat av: Blåbäret Kihl

Det kanske inte är fel på bilen! Det kanske är föraren... :P

2008-02-15 @ 18:17:24
Postat av: Letterfromusa

Follow your dreams, you can reach your goals.

2010-10-04 @ 09:12:39
URL: http://letterfromusa.blogsome.com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback