Grrr

Godmorgon alla glada! Idag är det dags för ännu en jobbdag. Vi gick på bio igår och det var supermysigt. Först var vi på Pasta+ och åt och sen drog vi vidare till bion. Filmen var verkligen en höjdare! Nu sitter jag och är lite smått irriterad på att jag fått fel vara från Nelly. Dom har nämligen blandat ihop bilderna på sin hemsida. Så istället för att få de snygga boxershortsen till höger här på bild så fick jag ett par fula army-mönstrade. Och DET är nog det fulaste mönster jag vet. Grr. Jag skulle ge dem i present till R för att han är så underbar och står ut med mina graviditetshumörsvängningar. Jaja, bara att skicka tillbaka då.

Nu måste jag sticka! Rescension kommer ikväll på en underbar Goldwell-produkt för trött och slitet hår ;)

Vad tycker du?
Postat av: Ellen

Irriterande att inte få det man har väntat sig... blir tossig när sånt händer mig ! Blääää

Sa ju att filmen va bra ;)

Pöss

Postat av: Modesty Mia

Gillade också den filmen!:)
Störande att få fel vara sådär. Hoppas det fixar sig. Ser fram emot recensionen, allt uppgiggande för håret är bra!!:) Ha en finfin dag! Kram!

2008-02-02 @ 13:27:31
URL: http://modestymia.blogg.se
Postat av: Lalisen

Ellen: Ja grr... Filmen var helt underbar!!!

Modesty mia: Ja den var riktigt bra!! Nu ligger rescensionen uppe ;)

2008-02-02 @ 19:44:39
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Nicklasamalie

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2009-07-23 @ 10:19:37
URL: http://nicklasamalie.3steps.com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback