Gröna sköna drömmar

image1165


Jag fick såna härliga vårkänslor när jag såg den här tunikan/klänningen hos Indiska! Härligt med gräsgrönt. Är själv ingen stor användare av färgen, men vem vet? Man kan ju ändra sig ;)

Tunika 199:- Indiska
Örhängen 49:- Zylber
Väska 149:- La Redoute
Nagellack "Gargantuan Green Grape" från OPI
Ballerinor 149:- La Redoute

Nu skall vi åka en sväng till Lerum för lite söndagsfika med syrran och familj! Trevlig kväll på er!

Vad tycker du?
Postat av: Ellen

Åhh, jag älskar grönt !

rosa och grönt e de färger jag använder mest !

jag har nästan indentiska ballerinor som ja köpt på indiska!

puss

Postat av: Angelica

Den var riktigt fin! Nu blev jag också sugen på vår. Även om det är 13 minus utanför nu...

2008-02-03 @ 22:36:47
URL: http://angelicas.webblogg.se
Postat av: Lalisen

Ellen: Rosa och grönt är fint ihop :)

Angelica: Här finns inte så mycket som en tillstymmelse till minusgrader... :S

2008-02-05 @ 13:09:33
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback