En lyckad reklamation...

Jaha, hur kan en reklamation vara lyckad undrar ni? Jo, jag köpte en duffel förra vintern på La Redoute. När jag tog fram den inför den här säsongen så såg jag att den egentligen inte alls hade hållt förväntningarna. Den kostade runt 1000-lappen EFTER avdragen rabatt, så då förväntar man att den skall hålla i både färg, form och ytskikt. Min hade dock blivit jättenopprig. Så jag skickade tillbaka den. Fick pengarna i retur och tog istället den här duffeln som kommer från deras BEST-kollektion. Där har alla kläderna 1 års garanti och dessutom var den här mycket snyggare än den första. Min första hade ingen knappslå uppe vid halsen och längden passade bättre på lilla korta mig. Plus: tro det eller ej, men den gick till och med att stänga om "lilla" babybumpen ;)



Jag kan verkligen rekommendera den om man vill ha en snygg och klassisk jacka :) Med rabattkoden 72120 fick jag 40% rabatt och det hela slutade på under 1000-lappen!

Tröttheten har tagit överhanden och jag får tyvärr skjuta upp rescensionen av ansiktsmasken tills imorrn...

Nattinatt!

Vad tycker du?
Postat av: Ellen

låter ju onekligen rätt bra !

Snygg e den nya , de håller ja me om =D

Postat av: Körsbäret Kihl

Men ta inte bort ditt fina ansikte från bilderna ;) Härlig duffel :)

2008-02-08 @ 12:36:39
Postat av: Linda

Vilken bra service!

2008-02-08 @ 14:11:30
URL: http://trueblonde.blogg.se
Postat av: Lalisen

Ellen: Tack :) Puss!

Körsbäret Kihl: Haha, jag hade världens dubbelhaka, såg inte klok ut! :P

Linda: Ja, det kändes bra att de tog tillbaka den gamla utan massa tjafs! =D

2008-02-08 @ 20:12:00
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Erlandzara

Great looking site. It has been helpful. Thanks

2009-05-28 @ 10:05:49
URL: http://erlandzara.blogspot.com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback