Different shades of blue

image1195

Till våren och sommaren vill jag se mer av härliga klara blå nyanser! Jag känner att jag vill frossa i färg efter den här sega och gråa vintern. Men idag kändes det ändå att det blivit ljusare på morgonen, tack och lov!

Converse 433:- Asos
Blommig topp med fickor fram 199:- Lindex
Blommig tunika 249:- Indiska
Klarblå örhängen 198:- ÅsahjärtaNiklas/Accessora
Väska "Pastille" 1495:- Fifibags
Skärp 129:- La Redoute
Trosor 4£ TopShop
Örhängen 49:- Zylber
Regnkappa 249:- Josefsssons
Pumps 799:- Bronx/Ellos
Skjortklänning 198:- H&M

Nu bär det av till jobbet. Chefen har dragit till Egypten (bläää) så nu ligger det på mig att beställa varor och kolla fakturor. Phew... Men det skall nog gå bra, det brukar det göra! Ha en trevlig dag!

Vad tycker du?
Postat av: Ellen

Gillar örhängena =D Mycket snyggt =D

Postat av: Modesty Mia

Vilket underbart collage, jag vill verkligen ha aaalllt!!:) Himla söt tunika från Indiska!

2008-02-11 @ 19:38:04
URL: http://modestymia.blogg.se
Postat av: Malin

Hej! Har en liten fråga ang. hälsokost...kan man kombinera blutsaft med silicea kisel gel? Har läst att man inte ska blanda naturläkemedel för att dom kan slå ut varandra å inte ge nån effekt. Stämmer det?? Skrev ett inlägg under inlägget om olika handcremer som du kanske glömt att svara på??? Det var en fråga ang. om man kan kombinera pantoten (eller va det hette) med silicea kisel gel?? Jätte tacksam för svar!
Kramis malin :)

2008-02-11 @ 20:38:22
URL: http://cherrypie1978.blogg.se
Postat av: Lalisen

Malin: Oj, ursäkta att jag missade den första frågan :S Men svaret är enkelt: Du kan kombinera alltsammans. Det du äter räknas som kosttillskott och de slår inte ut varandra. Vissa naturläkemedel kan slå ut varandra, men det är ganska ovanligt. Däremot är det vanligare att naturläkemedel och vanliga läkemedel krockar och/eller slår ut varann. Det enda du skall tänka på när du tar blutsaft är att inte ta den samtidigt som något kosttillskott som innehåller kalcium. Eller för den delen dricka mjölk eller liknande på samma gång. Typ svälja ner den med det.. :)

2008-02-11 @ 21:22:30
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Malin

Hej igen! Tack för snabbt svar:) Oki men då behöver jag inte oroa mig för det! Då kan jag shoppa loss på hälsokosten! :) Kram malin

2008-02-11 @ 22:39:49
URL: http://cherrypie1978.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback