Blommiga blusar

image1226

Ja till våren och sommaren blir det till att frossa i blommigt. Vad härligt! Om man vill uppdatera sin garderob med något blommigt så är ju blusen ett säkert kort som funkar till det mesta! Ovan är 4 blusar som alla ligger på ett snällt och gulligt pris ;)

1. 199:- Lindex
2. 199:- Indiska
3. 98:- H&M
4. ca 115:- (17,80$) Forever21

Själv skall jag ta fram den lilla svarta klänningen som jag köpte på Lindex för över ett år sedan... kommer bli finfin med ett vitt linne under och de rosa ballerinorna jag precis fick hem :)

Jaha, då är det melodifestival ikväll igen. Den ständiga frågan: vem vinner? Jag håller inte på någon särskild, men tror att Caracola kan gå vidare med sin lilla hoppiga låt. Förutom låten är tjejerna väldigt snygga, så några röster kommer de få på det också, hehe.

Imorgon startar det en ny tävling som jag utlovade för ett tag sedan. Ledtråd: Det blir något som hör samman med hälsokost och nyttigheter! ;) Håll utkik!

Vad tycker du?
Postat av: Christin

Jag gillar blus nr 4 mest :) Ja en blommig blus skulle jag vilja uppdatera min garderob med, hörde att forever 21 shippar till sverige nu :)

Postat av: Blåbäret Kihl

Jag gillar blus nr 5 mest ;) tihi ... förövrigt tycker jag att de är för blommiga!!! Ska vara lite mera stil på kläderna :)

2008-02-24 @ 19:37:13
URL: http://kihlos.blogg.se
Postat av: Lalisen

Christin: Jo dom gör ju det. Och massa snyggt har dom :)

Blåbäret Kihl: Jo, men jag tror inte att blommiga blusar riktigt är din grej ;-P

2008-02-24 @ 22:30:46
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Paulina

ohh de var väldigt sööta

2008-02-25 @ 20:45:21
URL: http://paulinasintressen.blogg.se
Postat av: Albinalida

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2010-02-15 @ 08:14:17
URL: http://albinalida.3steps.com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback