Shoppat inför hösten

Nu äntligen har jag fixat bilderna på det jag shoppat inför hösten! Först ut är H&M-paketet som jag hämtade ut förra veckan. Jag fullkomligt älskar snörskorna. Skall bara byta ut de tråkiga snörena till ett par tunna sidenband. Tror det kan bli fint och matcha satinet på sidorna. 2-pack med enkla bomullstoppar hängde också med. Fina och sköna, så dem kan jag rekommendera. Sen så blev det en 2-pack med strumpbyxor som också var riktigt fina. Och sist men inte minst: en topp med fyrkantig uringning och spets. Ser inte så fin ut där den hänger, men på så var den en fullträff. Skall visa nån dag.



Sen var jag som sagt inne en sväng på Gina Tricot och fick med mig den här bruna västen för bara 49 kronor! Skall ha den över nån topp i vinter. Det skulle nog vara fint med en rosa topp under till det bruna... Strumpor kan man aldrig få för mycket av heller. Jag brukar passa på när det ändå är rea: 19 kronor :)

Sådär ja. Nu har man alltså börjat på sin höstgarderob. Och idag känns det faktiskt riktigt höstigt ute, tyvärr. Trodde vi skulle få några fler sköna soliga dagar. Jaja, än är det inte försent.

Nu skall jag passa på att vara lite effektiv medan Theo sover! Jalla jalla in i duschen och sen fixa iordning här lite. Idag blir det kycklingrisotto till middag tror jag. Sen skall jag gå och vara avis på mamma och pappa som åker till Turkiet i två veckor på lördag ;-P Äh, det är dom väl unt. Ha en skön dag, hörs senare!


Vad tycker du?
Postat av: Ellen

kycklingrisotto låter mumsigt,,, usch så hungrig jag blev nu´,, inte bra alls !

Postat av: amanda

snygga skor!! ;O

2008-08-10 @ 20:07:21
URL: http://ammizz.blogg.se/
Postat av: Christin

Hur tycker du att stövletterna var? Var de bekväma? De ser såå snygga ut! :)

2008-08-13 @ 20:42:55
URL: http://christinsshopping.blogg.se/
Postat av: Lalisen

Ellen: Ja den var helt ok ;)



Amanda: Ja dom är helt underbara! =)



Christin: Ja de var faktiskt helt ok när det gäller passform :) Och normala i storleken!

2008-08-16 @ 22:54:30
URL: http://lalisen.blogg.se/
Postat av: Sassy

Vad mycket fint du har köpt!

2008-08-19 @ 13:44:01
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback