Nytt och snyggt

H&M har släppt lite nya kläder i och med nya magasinet. Jag tycker att de här tre plaggen var fina, men annars var det inte så mycket som var direkt överväldigande ;) Kjolen ser riktigt mysig ut till vintern *myser*

Jag å Theo är uppe i Uddevalla på semester igen. R kom igår och joinade oss. Igår var vi och svärföräldrarna en tur till grannlandet i väster. Har inte varit där sen jag var riktigt liten. Vi åkte till Halden och Fredrikstens fästning där vi fikade och tittade på den underbara utsikten. Sen fick jag ju såklart ett galanfall (nähä?) så det avslutades mindre kul. På kvällen grillade vi hos svägerskan och hennes familj. Själv var jag så borta att jag inte riktigt vet vad som hände under kvällen, men man har sagt mig att det var trevlig, hähä.

Här har ni några foton från helgen:

     

Sådär, nu skall vi sparka igång våran dag här! Ha en fin söndag!

Bilder: H&M, Privata

Vad tycker du?
Postat av: Anonym

Varför inte komma till Årjäng när det bara är ett stenkast från Halden? :(

2008-08-24 @ 14:39:46
Postat av: Lalisen

Anonym: Inte visste jag det :S Men nu vet jag. Hängde mest bara med, inte så stor koll ;)

Postat av: Anonym

Årjäng är inte så långt bort som man tror :) och bara 20 min från norska gränsen hehe... så utlandet är närmare än man tror :D

2008-08-25 @ 22:05:19
Postat av: anna

jag hade skickat efter den orangea koftan,men sen har de fått in fler snygga kläder på HM så jag avbeställde den för att ha råd med andra kläder hå hå jaja.

Postat av: sara

härlig stickad kjol!

2008-09-19 @ 19:28:22
URL: http://fuckyouimcute.blogg.se/

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback