Klädstege pour moi

Jag blir galen på att jag inte har någonstans att lägga kläderna i sovrummet på kvällen. Dessutom finns det tydligen en osynlig klädhängare på min mans sida av sängen. Men han säger att den inte fungerar så bra och att den är trasig ;) Kan förklara varför det är en hög med kläder där på golvet.. Så ett tag var jag inne på att ta en gammaldags liten köksstol och måla den vit och ha den ståendes där. Men nu har jag kommit på det: en klädstege! Åhléns har en för 225 kronor. Perfekt! Åhléns, here I come!

När vi ändå är inne på ämnet om vårt sovrum: kommer ni ihåg att jag beställde
sängbord från Ellos? Kan meddela att dom var jättefina och helt i min stil. Skall dock byta ut de tråkiga silverknopparna till ett par i porslin från Indiska. Nu letar jag bara efter några fina sänglampor, sen är sovrummet klart! När allt är klart så skall jag ta kort så ni får se ;)

Nattinatt!

Vad tycker du?
Postat av: amanda

ja, gör det ;p bra tidsfördriv

Postat av: HannahSthlm

Klädstege..ska absolut kollas in..tack för tipset om Åhlens;)!

2008-08-17 @ 10:57:38
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/
Postat av: anna

Smart med en klädstege! Jag har en herrbetjänt,men den är överfull.

Postat av: Sofia

Svar:

Jajamensan! :)

Vad gör du då en dag som denna?

2008-08-17 @ 11:48:45
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback