I min smak

Ett långt tag har jag inte hittat nåt som faller mig i smaken hos Nelly. Men nu så vimlar det av snygga kläder och skor i min smak. Bravo Nelly! Här är mina favoriter just nu...

     

Klänning 499:- Rules by Mary
Skinnstövel 599:- SthlmDG
Kappa 1799:- Rules by Mary
Skinnväska 499:- Saddler

Hade ju varit trevligare med ett collage, men har inte tillgång till något bildredigeringsprogram just nu ;) Nu hörs det protester från en viss liten herre, så det är väl bäst att jag tar hand om honom! Ha en fortsatt bra dag!

Bilder: Nelly

Vad tycker du?
Postat av: Lina

Fina saker! Både klänningen och kappan föll mig direkt i smaken :)

Postat av: Ellen

du har blivigt nominerad lala

2008-09-02 @ 22:11:16
URL: http://sphynxnoja.blogg.se/
Postat av: Miss Petite

Är du petite och tycker att det är svårt att hitta kläder och skor i mindre storlekar? Titta in hos oss på www.misspetite.se, sveriges första blogg för petites!

2008-09-07 @ 17:45:47
URL: http://misspetite.bloggsida.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback