Uppdrag: Buzza Denivit 2in1 Extreme White

Gomorron alla glada!

Här är det morgon, men vet inte om den är så värst god. Känner mig som en 90-årig tant i kroppen. Nu får bebisen gärna titta ut. (Fullmåne ikväll så man kan ju hoppas iaf) Det blev glass vid havet igår :) Glass och våffla till och med! Väldans trevligt hade vi det i alla fall.

Nu över till något annat:

Som medlem hos Buzzador så får man chansen att prova nya produkter och sen ge feedback på dem. Helt gratis! Samtidigt som man skall göra reklam för dem och låta andra pröva. Jag fick hem ett paket häromdagen fyllt med Denivit 2in1 Extreme White tandkräm. Man påstår att den skall ge vitare tänder på bara 10 dagar. Så nu tänkte jag höra om det är nån som vill få ett gratis ex och prova på den tillsammans med mig? Det enda som krävs är att ni sedan mailar mig och berättar vad ni tyckte.

Jag lottar ut 3 st ex, så skriv en liten kommentar här i bloggen om du är intresserad så är du med.

Vill du bli medlem och också få chans att prova produkter så kan du klicka
HÄR, så blir du värvad av mig ;)

Vad tycker du?
Postat av: Maddepaddan

Hmm jag blev medlem i förrgår...annars kunde ja blivit värvad av dig ;)Men har inte fått nått att prova än :(

Postat av: Lalisen

så synn! Ja men det kan ta tid innan man blir inbjuden till en kampanj. Ens profil skall stämma och sen är det så att ju mer poäng man har, desto oftare blir man inbjuden... Så man får kämpa sig uppåt liksom ;) Maila mig din adress så skickar jag en tandkräm å ett litet kort till dig. Det är ju alltid kul med post? ;)

2008-04-19 @ 14:01:12
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Malin

Hej! jag har vart medlem där ett år..och jag inväntar ett paket med Dove duschkräm plus deo från dom! Har du fått många olika grejer från dom? Mitt första paket var ett Malaco godis paket. Men det är inte så ofta dom hör av sig..
Kram Malin

2008-04-19 @ 16:19:43
URL: http://cherrypie1978.blogg.se
Postat av: Sofia

Hejsna!
Jag skulle gärna vilja "vinna" tandkrämen. Men i så fall är det inte jag som ska få den utan min kära mamma som har rökt i ett x antal år men nu har slutat jag är så stolt över henne:) Men nu är de bara de gulnade tänderna kvar och de är så synd på en sån söt mamma:)

2008-04-19 @ 17:42:09
URL: http://sofiasfashion.blogg.se
Postat av: Paulina

Jag vill ha Denivit 2in1 Extreme White tandkräm och mailar dig gärna vad jag tyckte sen.
KRAM

2008-04-19 @ 22:44:21
URL: http://paulinasintressen.blogg.se
Postat av: Lalisen

Malin: Nej jag har inte hunnit få så många paket än, men hoppas ju såklart på fler :) Jag hann aldrig få Malaco paketet. Anmälde mig, men det hann ta slut tydligen :-S

Sofia, Paulina: Maila mig era adresser ;)

2008-04-19 @ 23:16:59
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Natalia P

Hej skulle gärna vilja vinna ett sådanr kit,och det är alltid snyggt med vita fina tänder, jag röker ej just därför förtjänar jag ett sådant

2008-04-20 @ 01:03:20
Postat av: Nadina

Jag är helt klart intresserad! :)

2008-04-22 @ 22:33:11

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback