Shoppat: Snabbt jobbat Nelly!

Här var det snabba puckar! Jag beställde den svarta Christina Ribel toppen från Nelly i måndags. Idag låg den i brevlådan. Inte illa alls :) Och den var riktigt skön i kvaliteten och motsvarar förväntningarna helt. Dessutom låg den i en lyxig låda. Rekommenderas! Och precis som jag trodde så är det här den som är fyrkantig ringing på, även om bilden inte visar det ;)

Sen kom det ett litet paket med grejer till älsklingen från H&M. I låg även en cardigan som jag beställt. Stickad med huva och knytskärp. Blir jätteskön att ha nu på våren och kyliga sommarkvällar :) Ser inte mycket ut för världen på bilden, men ni får väl se den på sen när magen är borta och jag kan stänga den. Jag kan i alla fall rekommendera den starkt. Finns i flera färger och är i ren, tjockare stickad bomull.

Nu är det snart barnmorskorna på tv. Gött! Skall göra några goda mackor och bara sitta och mysa. Trevlig kväll på er!

Vad tycker du?
Postat av: Joanne

Oh! Väntar på en Christina Ribel topp jag med!
Dock i reykavik long!

Postat av: Lina

Jag är också väldigt sugen på precis en sådan med fyrkanting ringning för den är så snygg. Tyvärr är jag för snål för att köpa den just nu :) Trevlig kväll!

2008-04-23 @ 22:14:48
URL: http://linasfina.blogspot.com
Postat av: Veronica

Ja visst är dom bra! Kommer på några dagar bara!

2008-04-24 @ 13:07:06
URL: http://veronie.blogg.se
Postat av: Lalisen

Joanne: Härligt Ja reykjavik är en riktigt snygg modell ;)

Lina: Ja dom kostar ju en del för att bara vara en svart topp, så jag förstår dig ;)

Veronica: Japp, det kallar jag service!

2008-04-24 @ 15:16:03
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback