Rensning

Nu rensar jag här hemma. En del slängs, en del ges bort och en del åker ut på tradera. Har även börjat rensa bland de mammakläder som magen vuxit ur... Ni hittar mina traderaauktioner HÄR!

Nu bär det av till återvinningscentralen (tippen)! Skönt att röja lite! Ah just det. Jodå jag tar det lugnt...typ. ;)

Vad tycker du?
Postat av: Körsbäret Kihl

Vi har fått en ny lägenhet :D så snart blir det flyttning för vår del också :) En större trea med badkar å balkong :) Nu är det så instängt! Så om vi hunnit flytta när ni kommer så får ni ett rum för er själva :) Kan va skönt när man har bebis å så... Kram!

Postat av: Blåbäret Kihl

Lite snålt att inte bjuda på frakten på kriminalromanen... du kunde ju lika gärna skrivit 27 kronor direkt och bjudit på frakten istället :P

2008-04-13 @ 11:39:31
URL: http://kihlos.blogg.se
Postat av: Lalisen

Körsbäret: Åh va härligt! :D

Blåbäret: Lägg ner.

2008-04-13 @ 14:26:54
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback