Ny upptäckt

Fick ett tips av den här tjejen om att det finns ett jättebra ställe på nätet där man kan scrapblogga! Göra fina collage med söta foton... Som t.ex. på min charmiga systerdotter som fick prova mina solisar :)




Jag har nu genomfört min makeover. Det blev nog rätt bra, hehe. Skall visa sen. Nu: barnmorskorna!

Vad tycker du?
Postat av: jenny

Ha en trevlig kväll! :D Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid!:)
/ Jenny.

Postat av: Maddepaddan

Åååh va söt hihi. Du måste börja med Scrapbooking, det är kul :D Om du inte orkar sitta och pilla med att klippa ur saker så skaffa en Quickutz Silhouette.... kopplas till datorn och så klipper den ut mönster och bokstäver åt dig ;) Kan man lägga in plast/vinyl och skriva ut ord och klistra på väggen...om man tycker det är kul :P www.quickutz.se Kram

2008-04-17 @ 13:16:35
URL: http://imadde.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Så sött :)

2008-04-17 @ 23:19:03
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback