Mys

99363-1360Vilken mysig t-shirt. Såg den hos Käthe och var tvungen att titta närmre på den. Med rabattkod 1170 får man 25%. Men nej, jag skall hålla mig. Har massa nya ickegravid kläder som ligger och väntar på mig.

Apropå mys: idag skall jag ha en glass! Skall få R till och stanna på en mack på vägen upp så att jag kan sitta och smaska lite. Nej, ännu bättre. Jag kan tänka mig att åka till ett jättemysigt café som ligger precis vid havet. DÄR vill jag äta min glass :) Nu skall jag hoppa in i duschen. Bättre sent än aldrig, hehe.


Hoppas ni får en underbar eftermiddag i solen!

Vad tycker du?
Postat av: Maddepaddan

Den va söt :) Har lust att införskaffa lite roligare toppar... med nåt fint tryck på... Men ska också försöka hålla mig ;)

Postat av: Modesty Mia

Vad härligt det låter med glass vid havet!! Oslagbar kombination det där.
Söt topp!
Kram på dig!

2008-04-18 @ 19:22:46
URL: http://modestymia.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback