Makeover

Idag har det varit fullt ös. Fast på ett bra sätt! Hämtade syrran i Lerum på morgonen, åkte till Kungälv där vi åt frukost och sedan drog igång med packandet här hemma. Fick faktiskt en del gjort idag trots lilla 1-åriga Elvira som mer än gärna ville ha vår uppmärksamhet genom att hitta på diverse hyss... :)

Nu skall jag fixa lite mat sen så skall jag göra en makeover. Skall gå från blondin till brunett tänkte jag! Lovar visa upp resultatet på bloggen senare ikväll. Det blir före och efter bilder ;-) Anledningen är att jag bara blir mörkare och mörkare i min egna färg samtidigt som mitt hår inte tål att slingas och blekas stup i kvarten. Och när det växer så blir det ju automatiskt så att man måste underhålla det, om man inte vill ha en ful utväxtrand.

Later!

Vad tycker du?
Postat av: Maddepaddan

Oj det blir spännande att få se din makeover ;) Själv skulle jag vilja göra nåt nytt... nya kläder eller nåt me hår och smink... Det är väl solen som framkallar detta med att man vill förnya.. hehe. Inte mig emot :) Krams!

Postat av: Modesty Mia

Vad kul det ska bli att se din makeover, kommer säkert klä dig finfint!:)
Själv ska jag till frissan imorgon, ska bli suuuperskönt. Slitna toppar är ingen hit.
Ha det gott, kram!

2008-04-16 @ 19:11:26
URL: http://modestymia.blogg.se
Postat av: Blåbäret Kihl

Hur kan du göra en sån sak mot robert?? Kvinnor ska ha blondt hår!!!

2008-04-16 @ 19:39:31
URL: http://kihlos.blogg.se
Postat av: Lalisen

Maddepaddan: Hehe, ja jag tror det är vårsolen som gör oss tokiga! :D Krami!

Modesty MIa: Ja det återstår ju att se, men förr trivdes jag riktigt bra i brunt hår :) Ne slitna toppar är ett big nono! Kram!

Blåbäret: Han är inte så mycket för stereotyper och Brittan. Han tycker att jag är snygg hursom ;p

2008-04-16 @ 19:57:25
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Sigvevanessa

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2009-11-26 @ 14:36:54
URL: http://sigvevanessa.myblog.es

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback