I'm a believer... I'm in love

image1370
I'm in love. Dessa två paren hittade jag ute på e-Bay och de får SÅ gärna flytta hem till mig! De kan få ackompanjeras av
den här låten av Smash Mouth.

Ärligt talat, de blommiga måste jag få tag på. Nu vill jag höra med er: har ni handlat från e-Bay? Är det svårt? Får man betala tull?

Uppdaterat: Jag är helt crazy idag och chansar! Jag har lagt ett bud på de blommiga nu. Wiiiie!

Nu skall jag sparka igång här. Dags för en liten bit mat också. Ha en sköööön dag i solen allesammans!

Bilder: Lånade ute på e-Bay. Redigerade lagom snyggt av mig ;)

Vad tycker du?
Postat av: Maddepaddan

Ååå jag blev också kär i de blommiga! Varför finns inte så mycket såna skor i Sverige!? Känns som att alla fina å somriga skor å kläder inte finns i Sverige :S hehe...eller så är jag bara blind ;)

Postat av: Ellen

ojoj,,, jag handlar mycket på ebay ! Älskar E-bay....

nja, tull, det beror på,, är det företag som skickar så troligten ja, är det mer privat eller begagnade saker så nej, jag har aldrig behövt betala tull... men om du ska handla på E-bay är ett krav,, att kolla upp frakten innan, det finns ,många personer som lägger på sjukt mycket pengar på frakt trotts det inte kostar det...

Jag kollade på en jätte söt matskål på e-bay, inte särskilt stor, vägde allt som allt inte ens ett kg och puckot ville ha ca 400:- i frakt,, ted köper förgasare som väger 6 kg och betalar 300 i frakt,,, .. så kolla upp det hela nog innan,,,...
I övrigt kan jag bara rekomendera e-bay

2008-04-23 @ 13:47:51
URL: http://sphynxnoja.blogg.se
Postat av: Lalisen

Maddepaddan: Jag fattar heller inte varför man inte ser lika snygga skor här :-S

Ellen: Tack darling för det! :) NU känner jag mig säkrare :D Japp, har kollat upp frakten.

2008-04-23 @ 17:52:54
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Johannes

E-bay är toppen, Tradera ligger 1000 mil efter i utbud.. Men som Ellen skriver så får man passa sig för frakten, något som du redan kollat upp, då du visst köpt skorna :)
Den där Ted blir man lite nyfiken på, vad sysslar han med för något? =)
Själv har jag åkt på tullavgift och moms ett par gånger, det är när varan har varit värd över 500 (ca) och oftast när varan kommer från USA. Någon gång från China också, men prylarna brukar inte bli så dyra, som $2 för ett par skor.. Som hittat :)

Önskar dig många fynd på E-bay..
Mvh en E-bay-beroende kille...

2008-04-24 @ 18:40:56
Postat av: Lalisen

Johannes: Tack för dina åsikter =) Skit också, min vara kommer från USA.. Hoppas inte jag åker på tull då. Men det verkar ju löjligt för 12 spänn. Haha. Ha det gött!

2008-04-25 @ 11:15:57
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback