I love Ikea

Det känns att det börjar närma sig nu. Marginalerna är inte stora och tröttheten är rätt så påtaglig nu. Men lika glad för det är jag men gladast är nog räven. Jag skall inte klaga, för idag fick jag tag i min älskade Ben&Jerry's Bohemian Raspberry. Nam nam! Ikväll skall det festas. Det bästa som finns när man är så här trött och utpumpad det är att slippa laga mat. Så idag åkte vi till Ikea och åt. För det känns ändå rätt så genuint och bra, haha.

Jag fick tag i den här snajsiga lampan för ynka 29 kronor som förr hade kostat 159. Blir fin i nya köket. Sen passade vi på och köpte lite flyttkartonger också. Och sist men inte minst: ett bord till nya uteplatsen! Det blev det vita i trä - "Mälarö" - fast i modell större. Till det skall vi köpa en söt träsoffa som vi sett. Åh så mysigt man skall ha det till våren och sommaren!

Nu blir det middag. Skall slänga ihop en pastasallad med diverse smaskigheter: mozarella, kalkon, fullkornspasta, machésallat, grönsaker å så en god dressing!

Ha en skön söndagkväll!

Vad tycker du?
Postat av: Lina

Vilket fynd du fick tag på! Låter som en smaskig middag, trevligt kväll!

Postat av: Lalisen

LIna: Tack :)

2008-04-10 @ 23:24:26
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback