Gottigott

image1350

Kvällens gottigott! Ni måste pröva minifikonen som Ica har! Supergoda. Lite torrare och knaprigare än vanliga - och små och supersöta såklart! :) Sen så fick jag ett tips från Cherrypie om att Maxi hade en mix för amerikanska muffins som skulle vara väldigt god. Självklart måste man kolla upp det om man heter Lalisen. På en mix blir det 6 st stora muffins med vita och mörka chokladbitar. Mumma!

Fortsatt trevlig kväll allesammans!


Vad tycker du?
Postat av: Modesty Mia

Nej men mums vad gott! Både ser och låter supersmaskigt ju!:)
Kramis!

Postat av: Anonym

Hej! Va tyckte du om muffinsen? :) Jag tycker dom är UNDERBARA! Synd bara att det blir så få på ett paket..ifall man ska bjuda på dom vill säga. :)
19 dagar kvar ser jag tills bäbisen ploppar ut! Spännande! Jag vill också ha bäbis, fast det får vänta ett tag...har ju redan ett busmonster!
Kram å nattis!

2008-04-14 @ 21:31:28
Postat av: Malin

Nämen mitt namn försvann..a det är iallafall jag som skrivit det ovanför här! Kram Malin / cherrypie1978.blogg.se

2008-04-14 @ 21:33:25
Postat av: Lalisen

Modesty Mia: Hihi, ja det var det!

Malin: Jag tyckte samma som dig. Även min man. Han åt två och jag en så nu är det bara 3 kvar... Som sagt inte så dryga om man skall bjuda på nä... ;) Skall göra dem på onsdag igen för då kommer syrran på besök med sin lilla. Smarrigt! Ang bebisar... Men då kanske det blir en liten en för dig om ett tag? ;)

2008-04-14 @ 21:53:32
URL: http://lalisen.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback