Framåt gå

image1365Dagens utflykt blir till FRAMbutiken på Nordenskiöldsgatan inne i Gbg. Mamma brukar åka dit ibland och handla ekomat och andra grejer. Idag hakar jag på. Skall bli kul, det finns alltid massa roliga och speciella produkter i sånna butiker :)

Det är ju helt sjukt vilket vackert väder vi har. Helt förstummad. Kan det inte hålla sig så här? Det är ju snart maj. Vi kan väl få en kanonsommar i år? Snälla?

Bild: Lånad av Godsak.se

Vad tycker du?
Postat av: Maddepaddan

Håller med! Både med såna butiker och vädret ;) Kul att gå i butiker som inte har det gamla vanliga :) Kan väl ta en tur på stan me bebben i sommar? ;) Eller bara en skön promenad :) Hörs! Kram

Postat av: svärmor och svärfar

Jasså det är där du är blev lite undrande när jag ringde i morse och du inte svarade ja du förstår väl varför bara väntar vi också kan du väl förstå det är inte var dag man blir farmor (låter lite gammalt) men det skall bli mycket trevligt trötta nu inte ut dig för mycket. Har haft de underbara ungarna
Melvin och Emelie idag och det är faktiskt riktigt roligt skulle kunna tänk mig att ha dem varje dag!!! Du får ha det så gott du nu kan ha det för magen som är i vägen och allt allt annat som trycker oc skaver. Kram från oss och lycka till

2008-04-21 @ 15:23:44
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor värde 650 kr !

Länka jätte gärna till tävlingen också!

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-04-21 @ 16:08:13
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Ellen

låter jätte spännande...

Sånt e alltid roligt !

2008-04-21 @ 16:31:39
URL: http://sphynxnoja.blogg.se
Postat av: Lalisen

Maddepaddan: Vi får ta oss en sväng, jag kommer ju vara leeeedig hela tiden nu, så vi får bestämma att träffas i sommar å mysa runt! :)

Svärmor och svärfar: Haha, det var alltså du! Jag sprang upp, låg och sov men hann aldrig fram innan du lagt på. Ja just det det låter äldre än mormor faktiskt :) Tack för senast. Och tack för fikat vid havet, glömde säga det!!!

Jessica Anshagen: Skall kolla in detta ;)

Ellen: Ja det är kul med lite oväntade varor :O)

2008-04-21 @ 22:22:31
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Troyedel

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2009-07-15 @ 09:42:58
URL: http://troyedel.blogspot.com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback