En mus i VÅRT hus?

Idag när vi skulle lämna av lite grejer på tippen så hände något märkligt. Vi hade rensat ut en del kläder och lagt i kassar i garaget. En del skulle slängas och en del skulle ges bort till nån hjälporganisation. När jag står där och sorterar som bäst, gissa vad som tittar upp ur en av kassarna? En liten mus! Det var lite skräckblandad förtjusning i det hela. Den var så söt, men ändå vet man ju att dom kan bära på massa bakterier. Innan vi ens hunnit fundera ut hur vi skulle släppa ut den ur påsen så hade den klättrat upp själv och hoppade in i hjulet på bilen! (Kassen stod precis vi hjulet utanför) Efter det så undrade vi vart den tagit vägen, men antagligen så har den kilat vidare på nya äventyr på tippen. Borde vara rena paradiset för en nyfiken liten mus. Kan tillägga att alla kläder lämnades i behållaren för "brännbart". No use att ge dem till nån, då blir det nog bara en otjänst tyvärr :(

Tur att den valde att titta fram när vi var på tippen och inte inne i bilen på vägen! Kan se framför mig vilken kalabalik det hade blivit *fniss*

Nu blir det middag!

Vad tycker du?
Postat av: Malin

Hahah nej vad gulligt! Jag älskar möss, gnagare, hamstrar med mera :) Jag skulle nog försökt fånga in den å ta med mig den hem igen haha, nej skojar..
Kram Malin

Postat av: Blåbäret Kihl

har fortfarande inte fattat varför ni lämnade den i brännbart... Man kan väll använda kläderna ändå? Tänk på alla stackars barn i afrika som måste gå nakna nu på grund av att du la kläderna i brännbart :'(

2008-04-13 @ 11:41:45
URL: http://kihlos.blogg.se

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback