Eko till bra pris

image1329
Nu kan man passa på att handla den här söta blusen i ekobomull till extra bra pris hos H&M. Den är nämligen med på
rean för snälla 124:50:- (vit och röd) Jag tycker modellen är jättesöt och den finns dessutom i 4 färger :)

Blus fr. 124:50:-
Kjol 22£ Dorothy Perkins
Ballerinas 329:- La Redoute
Halsband 374:- Asos

Idag har varit en skön slappdag då jag sovit till kvart över 11 (!) och sedan bara tagit det lugnt. Varit hos mamma å pappa och ätit tacos och träffat två av mina syrror. Vi har även pratat med våran nya hyresvärd så nu känns det inte långt borta innan man flyttar. Tyvärr blev det inte inflyttning den 15:e som vi hoppats på utan snarare runt den 28:e. Ja allt är ju bättre än 3:e maj = beräknat födelsedatum...he he.

Nu blir det sängen för min del! Sov sött.

Vad tycker du?
Postat av: Christin

Kjolen är jättefin! Precis en sån vill jag ha :)

Postat av: sanny

åh va sött :)

2008-04-06 @ 20:06:35
URL: http://sannyt.blogg.se
Postat av: Ingevilde

God bless you

2009-04-07 @ 11:22:13
URL: http://ingevilde.20six.fr

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback