Dags för lite rosa igen

image1336

Rosa collage brukar alltid vara lika uppskattade så jag tyckte att det var dags att sätta ihop ett nytt med lite smått och gott som jag hittat!

Neccessär Lisbeth Dahl/Syster Lycklig 229:-
Kylväska Syster Lycklig 169:-
Kredit/Visitkortshållare Bluebox 85:-
Topp med sött knytskärp La Redoute 279:-
Blommig assiett Syster Lycklig 119:-
Sandalett GoJane.com 17,99$
Ballerinas Donna Girl/Have2Have 398:-
Plastväska Favoritsaker 159:-
Väggdekor till toaletten (visst är den häftig?!) Inreda.com 1115:-

Försöker som sagt att ta det lugnt precis som min BM har sagt, men idag blir det nog iaf att jag monterar ihop spjälsängen. Myspys ;) Ni skall få se resultatet sen när den är bäddad och fixad!

Ni får ha en bra lillördag!

Vad tycker du?
Postat av: Christin

Vad fint! Fin topp och ballerinor

Postat av: leia

Hej

Ville bara tala om att jag har bytt sida och namn på min blogg.

Jag hoppas att du kommer in och hälsar på mig även på den nya adressen:)

Kramar
Style & Life by Leia

HAHAHA....precis det där flygplanet på neccessären har jag i form av en adresslapp till resväskan:)
Min sambo blev smått retad när han åkte på grabbsemester och lånade det.
Men jag älskar det!

Postat av: Lalisen

Christin: Tack. Ja jag är helt kär i toppen :)

Leia: Tack för infot! :) Hihi, kan tänka mig att det är tacksamt bland grabbar att retas för det *fniss*

2008-04-10 @ 22:48:22
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Mikkelelizabeth

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2009-03-17 @ 12:10:49
URL: http://mikkelelizabeth.myblog.es

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback