Bondromantik

image1380

Småblommiga klänningar är så mycket sommar som det bara kan bli :) Den här
sötisen från Lindex hade inte suttit helt fel i sommar! Den ger lite bondromantisk känsla tycker jag.

Klänning 199:- Lindex
Kofta i bomull/linneblandning 198:- H&M
Solisar 240:- Asos
Ballerinas 98:- H&M

Hoppas det fina vädret håller i sig nu i helgen. På eftermiddagen/kvällen klarnade det upp riktigt fint här och solen visade sina vackra strålar igen. Apropå dåligt väder... jag tror faktiskt att jag har hittat ett par gummistövlar som jag vill ha. Riktigt fyndpris dessutom. Så det blir nog ett par rosa till slut ändå  :-D Vi får se imorgon om jag vinner auktionen ;)

Ikväll satte vi oss ner för att flytta telefon- mobil och tv-abonnemang. Det var som att bli slungad tillbaka till it-stenåldern. Det tog en sisådär 3 timmar att komma fram till vad vi skulle ha och vart. Telia kunde bara leverera tele och bredband (fast mycket sämre än det vi har hos comhem nu), Telenor kunde inte leverera tele men däremot bredband och tv. Glocalnet kunde inte leverera tv men antagligen tele och bredband... Ja så fortsatte det hela kvällen. Vi skrattade tills vi låg dubbelvikta här, R och jag. Vet inte hur många felmeddelanden vi fick när vi försökte beställa och hur många gånger datorn inte kunde hitta stället vi skall bo på. Till slut blev det så här: Telia - telefon och MOBILT bredband. Viasat - tv. *pust*

Nu: godnatt!

Vad tycker du?
Postat av: maria

Åh så fint !

Postat av: sanny

så sött :)

2008-04-26 @ 15:11:00
URL: http://sannyt.blogg.se
Postat av: Blåbåret Kihl

bättre ni flyttar till Årjäng... där vet alla vart man bor =)

2008-04-26 @ 23:54:17
URL: http://kihlos.blogg.se
Postat av: Piffa och puffa

Vad mysigt med en liten bebis. Ibland blir jag också sugen men får nog inse att jag har gjort mitt. Är nu 38 år och har tre barn, den största är 20 år så inom en inte allt för lång tid kanske jag blir farmor. Vem vet!
Kram Anette

2008-04-27 @ 23:26:33
URL: http://piffaopuffa.blogspot..com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback