Back on track!

image1322

Man märker att man är fast med sitt bloggande när inget har funkat på några dagar här på blogg.se. Har liksom saknat det... Tydligen skall det hela ha blivit bättre. Har inte orkat sätta mig in i hur, men bättre och snabbare skall det ha blivit ;)

Nu får jag ta och skärpa upp bloggen lite. Först och främst: Ni har även idag på er att vara med i
tävlingen om hjärtanplånboken! Fram till kl 21 ikväll kan ni maila in era bidrag. Jag drar en vinnare redan ikväll, så håll utkik!

Sen hade jag helt missat de flummiga t-shirtarna från H&M's "Art by"-linje. Jag tycker den här ovan är riktigt söt. Designad av Anna Fredriksson och kostar 149:-

Nu blir det frukost för min del. Och så skall jag försöka vända den här dan' till något positivt då den började mindre bra med stressade telefonsamtal och annat. It's just one of those days liksom... Ha en bra dag allesammans.

Bild: H&M

Vad tycker du?
Postat av: Modesty Mia

Ja, visst är man en smula beroende...=)
De t-shirtarna är jättesnygga tycker jag!

Spännande med tävlingen!
Kram!

Postat av: Desirée

Haha, ja jag har också saknat bloggandet. Jag hade också missat Art-kollektionen. Det var en del fina toppar :)

2008-04-01 @ 15:13:06
URL: http://desires.blogg.se/
Postat av: Lalisen

Modesty Mia: Hehe, en smula ja ;) Ja inte helt fel motiv på dom! Ja det skall bli spännande med tanke på vilken tur du har ;)

Desirée: Japp bloggandet har blivit en del av ens liv liksom ;)

2008-04-01 @ 17:43:20
URL: http://lalisen.blogg.se
Postat av: Stardollcodes

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2010-10-12 @ 07:59:17
URL: http://www.stardollcodes.com

Skriv något gulligt här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Jag tycker:

Trackback